Повернутися до звичайного режиму

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ГІМНАЗІЇ №31

/Files/images/psiholog/Васьковцова.png

Васьковцова Юлія В’ячеславівна


спеціаліст вищої категорії:

практичний психолог
соціальний педагог


e-mail: vaskovtsova.yuliia@gmz31.com

Режим роботи психолога:
Пн - Пд з 8.00 до 16.30

Консультування для батьків

відбувається за попереднім записом

по телефону: +38(096)115-75-29

Мета психологічної служби закладу освіти:

  • сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти;
  • охорона психічного здоров’я;
  • надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.

Головні завдання психологічної служби закладу освіти:

  1. Збереження і зміцнення психічного та соціального здоров’я усіх учасників освітнього процесу.
  2. Сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями.
  3. Сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
  4. Пошук дієвих засобів і методів профілактичної, корекційної, просвітницької та розвиткової діяльності.

Практичний психолог закладу освіти сприяє:

  • формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;
  • профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;
  • формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей; попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників; формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;
  • формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу; попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
  • формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.

Практичний психолог закладу освіти здійснює:

  • психологічне забезпечення освітнього процесу;
  • психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
  • психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
  • психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу; реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
  • консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
  • роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

НАПРЯМКИ РОБОТИ ТА
ПСИХОЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

/Files/images/img/взаємодія.jpg

КОЛИ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ПСИХОЛОГІЧНОЮ ДОПОМОГОЮ

/Files/images/img/підтримка.jpg


Психологічні заняття, тематика та графік проведення

ІНФОРМАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ:


ПРОСВІТНИЦЬКІ БУКЛЕТИ-ПАМ'ЯТКИ


ПРОСВІТНИЦЬКІ БЮЛЕТЕНІ-ПАМ'ЯТКИ


ТЕМАТИЧНІ МАТЕРІАЛ

Кiлькiсть переглядiв: 625